shutterstock_1667469979.jpg
GARANTIE AAN ONZE KLANTEN

Geachte gewaardeerde klant,

Terwijl de wereld reageert op COVID-19, wilden wij u op de hoogte brengen van de maatregelen die wij hebben genomen op het gebied van bedrijfscontinuïteit en gezondheid en veiligheid, en de hoge prioriteit die wij hieraan geven gedurende deze periode.

Onze diensten blijven zoals gewoonlijk beschikbaar, met uitzondering van de huidige verboden en opschortingen. Wij blijven volledig operationeel en al onze werkzaamheden met u gaan gewoon door. Wij volgen de ontwikkelingen rond COVID-19 op de voet en voeren aanvullende belangrijke stappen en voorzorgsmaatregelen in het werkproces in om de mogelijke gevolgen voor ons bedrijf en de oplossingen waarvoor u op ons vertrouwt, tot een minimum te beperken.

Wij zetten ons volledig in om u gedurende deze periode de ondersteuning en service te blijven bieden die u nodig hebt en wij zullen beschikbaar zijn om u te helpen met eventuele vragen.

ONZE BENADERING VAN ONZE MENSEN EN DE GEMEENSCHAPPEN WAARIN WE ACTIEF ZIJN

Onze belangrijkste zorg is onze mensen, klanten, partners en de gemeenschappen waarin we actief zijn zo gezond en veilig mogelijk te houden.

Wij zijn snel in actie gekomen om internationale en binnenlandse reisbeperkingen in overeenstemming met de overheidsvoorschriften vast te stellen, die nog steeds van kracht zijn, en wij werken productief samen met klanten en partners. Omdat wij het vlotte internationale transport van elke zending regelen, beschikken wij over een robuuste IT-infrastructuur voor toegang op afstand, zodat onze mensen op afstand kunnen werken. Ter ondersteuning van het wereldwijde advies van de overheid en gezondheidsinstanties met betrekking tot sociale afstand, hebben wij onze regelingen voor werken op afstand al geactiveerd.

We zorgen ervoor dat onze mensen de nodige ondersteuning krijgen en communiceren regelmatig zodat ze op de hoogte zijn van het laatste advies en begrijpen welke acties ze kunnen ondernemen om de verspreiding van COVID-19 tot een minimum te beperken. Voor de beperkte gevallen waarin we voor korte periodes op de werkplek moeten zijn, of in het magazijn moeten zijn vanwege magazijnspecifieke activiteiten, hebben we sterkere protocollen aangenomen, waaronder hygiëne en sociale afstand, zoals geadviseerd door de gezondheidsautoriteiten.

DANK U 

Dank u voor uw steun - wij wensen u en uw teams een goede gezondheid en veerkracht toe. Als u nog vragen heeft over onze reactie op COVID-19, of over een aanvullend gebruik van onze diensten om uw bedrijf te helpen, kunt u

contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

CFL Team